Referanslar

Kurumsal ortaklarımızın logoları bize duydukları güvenin bir göstergesidir. Aynı profesyonellik ve dikkat, bireysel müşterilerimizin eski fotoğraflarından aile belgelerine kadar tüm dijitalleştirme ihtiyaçlarında da geçerlidir. Kurumsal görünüm yalnızca iş ölçeğini gösterir; bizim işimiz herkese kişiselleştirilmiş çözüm sunmaktır.

Neredeyse Türkiye’nin tüm şehirlerinde hizmet veren firmamız yıllar içerisinde; enerji, eğitim, inşaat, lojistik, hukuk, sigorta, sağlık, finans ve kamu dahil olmak üzere pek çok farklı sektörde dijital arşivleme ve arşiv dijitalleştirme projeleri gerçekleştirdik. İnsan kaynakları özlük dosyalarından eski öğrenci belgelerine, abonelik sözleşmelerinden milyonlarca sayfalık muhasebe arşivlerine kadar her ölçekteki dokümanı güvenli bir şekilde dijital ortama aktardık. Her sektörün ihtiyaçlarına özel geliştirdiğimiz çözümler sayesinde müşterilerimiz; daha hızlı erişim, yasal uyumluluk, maliyet tasarrufu ve kurumsal hafıza yönetiminde önemli avantajlar elde etti.

Ayrıca bireysel müşterilerimiz de sıklıkla fotoğraf dijitalleştirme, dia ve negatif film tarama, kitap ve dergi arşivleme, teknik proje tarama ve kişisel arşivlerin dijitalleştirilmesi konularında bizden hizmet almaktadır. Bu sayede yalnızca kurumsal değil, bireysel düzeyde de hatıralar ve belgeler güvenle korunarak gelecek nesillere aktarılmaktadır.

İnsan kaynakları, hukuk ve inşaat departmanlarına ait geniş çaplı arşivler dijital ortama aktarıldı.

Muhasebe, sözleşme ve rapor arşivleri dijitalleştirilerek belge yönetim sistemine entegre edildi.

2013–2024 yıllarını kapsayan 800.000 sayfadan fazla muhasebe arşivi dijitalleştirildi.

Eski öğrenci belgeleri, eski dia ve fotoğraflar özenle taranarak dijital ortamda güvenli hale getirildi.

İK, hukuk ve sözleşmeler dahil olmak üzere tüm kurumsal arşiv dijitalleştirme projesi tamamlandı.

12.000 personel dosyası ve 1.250.000 sayfalık arşiv dijitalleştirilerek sisteme yüklendi.

Tüm abone dosyaları dijitalleştirilerek fiziksel arşiv düzenlemesi sağlandı.

İnsan kaynakları özlük dosyaları dijitalleştirilerek erişim kolaylığı sağlandı.

Özlük dosyaları ve hukuki belgeler dijital arşivleme süreçlerinden geçirildi.

Abone dosyalarının dijitalleştirilmesi projesinde 10 milyon sayfanın üzerinde belge tarandı.

Kurumsal dergiler, dia, film ve fotoğraf arşivleri dijital ortama taşındı.

Hukuki dosyalar dijitalleştirilerek şirket yazılımına uygun şekilde aktarıldı.

İç tesisat belgeleri taranarak DAS sistemine entegre edilmeye devam ediyor.

Futbolcu lisans dosyaları dijitalleştirilerek fiziksel arşiv düzenlemesi yapıldı.

Not: Burada paylaştığımız referanslarımız yalnızca son 3 yıldan oluşmaktadır. İş birliği yaptığımız kurum ve bireylerin sayısı çok daha fazladır. Sektörünüze özel tamamladığımız projeler hakkında daha fazla bilgi almak ve sizin için hazırlayabileceğimiz çözümleri öğrenmek için bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Belgelerimizi size teslim ettiğimizde güvenliği nasıl sağlanıyor?

Sadece büyük ölçekli şirketlere mi hizmet veriyorsunuz?

Türkiye’nin hangi şehirlerinde hizmet veriyorsunuz?

Neden sizi tercih etmeliyiz?

Dijitalleştirme sürecinde belgelerime istediğim anda ulaşabilir miyim?

Bireysel müşteriler için hangi hizmetleri sunuyorsunuz?

Çalışma süreciniz nasıl ilerliyor?

Dijital arşivleme sonrasında belgelerimi kendi sistemimde kullanabilir miyim?

Proje büyüklüğü fiyatı etkiler mi?

Cevap: Evet, dijitalleştirilecek sayfa sayısı, belgelerin niteliği ve özel talepler fiyatı belirler. Ancak ölçek büyüdükçe birim maliyet düşer, müşterilerimiz için daha ekonomik olur.

Ne kadar sürede teslimat yapıyorsunuz?